Friday, April 15, 2005

Geram @ Era

Heard this over Radio ERA when I was driving to office this morning.

Caller (female) : I geram sangat kat satu mamat minggu lepas.
K1 (radio announcer1) : apa dia dah buat kat awak?
Caller: dia bawak kereta kejap-kejap laju kejap-kejap brek.
K2 (radio announcer2): masa tu awak tengah drive kat belakang kereta dia lah?
Caller : ya
K2: awak ada nampak tanda 'P' tak kat kereta dia?
Caller: tak, takde
K1: agaknya dia saja nak test skill memandu awak kot?
Caller: sebenarnya ade ceritanya......bila saya dah geram sangat saya pun saing dengan kereta dia. Rupanya....ada makhluk kat atas peha dia....
K2: apasal? dia bawak kucing ke?
Caller: [tergelak] ada perempuan.....saya geram sangat, saya terus potong kereta dia dan buat emergency brek....mencanak dia....
K1 & K2: [gelak gila]
K2: lepas tu apa jadi?
Caller: lepas tu barulah si pompuan tu bangun betul-betulkan tudung...
K2: betul-betulkan kerusi [gelak lagi]
K1: masa tu siang hari ke tengah malam?
Caller: siang hari buta...lepas tu dia dah malu agaknya...terus dia pecut kereta. Hisssh, geram betulll....



Fuuh dahsyat makhluk2 kat Malaysia nih. Macam-macam ada.....

To K & K (Kiran n Khairil) you rocked this morning.

p/s - dulu aku tak de lah suka sangat kat Kiran masa dia on air sebelah malam dengan one lady announcer, tapi sejak dia pair dengan Khairil dalam 'Pagi di ERA', menjadi-jadi betul. Memang tak miss dengar pagi-pagi on the way to office.

No comments: